17 Şubat 2011 Perşembe

Merhaba Dünya

Klasiktir yeni bir deneyime başlarken "merhaba" denir. Java'ya da böyle başlamıştım. Önce Console "Hello World" yazdırarak başladım. Bu blogada böyle bir başlangıç yapmak gerekiyor.
Böyle bir blog oluşturmayı uzun zamandan beri planlıyordum. Java konusunda ve genel itibariyle bilişim dünyasında edindiğim deneyimleri paylaşmak istiyordum. Çalışma arkadaşlarımdan K. Taylan Gerdan arkadaşımında böyle birşey yapmamın faydalı olacağı konusunda teşvikleri sonrası blogu açmaya karar verdim.
Bu bloga Bilişim dünyasın da önem arzeden yeniklikleri ve yazılım konusun da kazandığım deneyimleri yazacağım. Genel olarak Java programlama dilini ve belki zamanımı alan ama başkalarına yardımcı olacağını düşündüğüm yazıları yayınlayağım. Bunun dışında güncel bilinmesi gereken kültür hazinemizde yer alması gereken yazılarda paylaşmaya özen göstereceğim. 
Tüm ziyaretçilere hoş geldiniz diyor bol Java'lı günler diliyorum.

1 yorum:

  1. Java'ya ilgi duyan herkesin takip etmesi gereken bir blog. Yakın zaman içersinde değerli yazılarınla birlikte bu blogun java konusunda iyi bir kaynak olacağindan hiç şüphem yok.

    Kolay gelsin

    YanıtlaSil